30-DAGEN RETOUR- EN RUILBELEID
Algemene verklaring
Als u niet tevreden bent met het product, kunt u het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, maar u moet bepaalde retour- of ruilkosten dragen als het geen kwaliteitsprobleem betreft. De artikel(en) moeten:
1. In nieuwstaat zijn;
2. Niet gemonteerd of geassembleerd zijn;
3. Nooit gebruikt zijn en zonder ontbrekende onderdelen;
4. Met de originele labels en verpakking.
Let op: de retourtermijn van 30 dagen verwijst naar de leveringstermijn van elk afzonderlijk artikel zoals vermeld op de website van de vervoerder, niet naar de volledige bestelling. Als de artikelen die u wilt retourneren als geleverd zijn gemarkeerd voor meer dan 30 dagen, kunnen we deze niet accepteren.
Retourkosten
Bijzondere omstandigheden
Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd, waaronder:
1. Uitverkoopartikelen
2. Op maat gemaakte artikelen
3. Offline aankopen (artikelen of onderdelen die niet op onze website vermeld staan)
4. Artikelen gemarkeerd als "niet-retourneerbaar" op de productpagina
5. Gemonteerde of gedemonteerde producten
6. Zonder originele verpakking of met ernstige schade aan de originele verpakking
7. Let op: elk artikel dat zonder autorisatie wordt geretourneerd, komt niet in aanmerking voor restitutie en wordt geweigerd bij levering aan ons retourcentrum.
Annulering van bestellingen en mogelijkheden
Voor verzending
1. Bestelannulering: Geen verwerkingskosten
2. Adreswijziging: Geen verwerkingskosten
3. Vervanging en ruiling: Als de klant geen nieuwe bestelling plaatst of het totaalbedrag aanzienlijk lager is dan de initiële bestelling, wordt het productverschil in rekening gebracht.
Na verzending
1. Bestelannulering: Als uw bestelling is verzonden en niet kan worden gewijzigd, kunt u het pakket weigeren.
Retourkosten van €150 zijn voor rekening van de klant. Tribesigns verstrekt een retouretiket en de aangewezen vervoerder haalt het pakket op.
Attentie: we accepteren geen retourzendingen van accessoires die geen kwaliteitsproblemen vertonen.
2. Adreswijziging: Als u uw adres niet wijzigt, kunt u het pakket weigeren en worden retourkosten van €150 in rekening gebracht.
3. Vervangende levering en ruiling:
A) Als u uw adres niet wijzigt, kunt u het pakket weigeren en worden retourkosten van €150 in rekening gebracht.
B) Als u het artikel niet weigert en de bestelling toch wilt annuleren, draagt de klant de retourkosten van €150.
Voor het retourneren
Wat u moet weten voordat u een algemene retour verwerkt
1. Gooi de dozen of originele verpakkingsmaterialen van de ontvangen artikelen NIET weg.
2. U moet het artikel op dezelfde manier inpakken als bij ontvangst om ervoor te zorgen dat het voldoet aan de eisen van de vervoerder. Voor grote producten moet u zelf een pallet voorbereiden.
3. Alle extra services die tijdens het bestelproces worden gebruikt, zijn NIET restitueerbaar voor algemene retouren, inclusief thuisafgifte, afgifte in de kamer naar keuze en witte handschoen levering.
4. Minstens één complete foto van het product en de buitenste kartonnen doos, evenals een foto van de binnenverpakking, zodat we de staat van het product en de retourgeschiktheid kunnen beoordelen.
5. De retourkosten zijn voor uw rekening als er geen kwaliteitsprobleem is.
6. In sommige regio's kunnen we u een vooruitbetaald retouretiket verstrekken; de retourkosten worden afgetrokken zodra het artikel is geretourneerd. Als we niet in staat zijn om een vooruitbetaald retouretiket te verstrekken, moet u de retourzending zelf regelen.
Defecte of beschadigde producten
Inspecteer uw aankoop direct na ontvangst en meld direct ontbrekende onderdelen, defecten, schade of onjuiste artikelen. Deze claims moeten binnen 3 werkdagen na levering worden gemeld. Elke claim buiten deze termijn wordt afgehandeld via de garantie.
Verstrek ons een kopie van uw oorspronkelijke bestelbevestiging, bevestig het artikelnummer en de hoeveelheid defecte artikelen, foto's of video's die het defect duidelijk illustreren, evenals de verpakking en het label. Afhankelijk van het geval zullen we een restitutie, ruiling of vervanging uitvoeren, naar uw voorkeur.
Let op: we dekken geen reparatiekosten als u gebruik maakt van niet-geautoriseerde reparateurs.
Aanvullende algemene voorwaarden
1. Beschadigde artikelen zijn artikelen die tijdens het transport zijn beschadigd.
Voor een efficiënte service, meld het beschadigde product binnen 3 werkdagen na ontvangst van het artikel aan de klantenservice en gooi het artikel of de verpakking niet weg. Raadpleeg de sectie "Ik heb een beschadigd artikel ontvangen" voor meer informatie.
2. Niet-afleverbare en geweigerde pakketten
Als een levering om welke reden dan ook wordt geweigerd of als niet-afleverbaar wordt beschouwd vanwege een ongeldig afleveradres, wordt u een boete in rekening gebracht, die kan omvatten, maar niet beperkt tot, extra verzend- en handelingskosten.
Restituties
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, informeren wij u over de acceptatie of afwijzing. Als uw restitutie is goedgekeurd, wordt deze binnen 2-3 werkdagen verwerkt via uw oorspronkelijke betaalmethode.
Als u uw restitutie niet binnen 2-3 werkdagen heeft ontvangen, controleer dan opnieuw uw bankrekening. Neem daarna contact op met uw bank of creditcardmaatschappij. Het officieel verzenden van de restitutie kan enige tijd duren. Als u uw restitutie nog steeds niet heeft ontvangen na het uitvoeren van al deze stappen, neem dan contact met ons op via order@tribesigns.com.
Retourzendingen van nieuwe en ongebruikte artikelen buiten de 30-dagen periode
Als u een retourzending wilt doen buiten de 30-dagen periode, kunt u het artikel retourneren, mits het nieuw en ongebruikt is, en u betaalt de retourkosten plus twintig procent (20%) van de aankoopprijs.
